Laden..
  • Ik zag een artikel in de winkel, maar ik kan het niet vinden in de webshop?

    Dat kan kloppen. Wij hebben helaas niet het gehele assortiment van onze winkels ook in onze webshop beschikbaar. We zijn continue bezig om het assortiment van de webshop uit te breiden, zodat dit steeds beter aansluit bij het aanbod in onze winkels.

  • Hebben alle Intratuin winkels hetzelfde assortiment?

    Alle Intratuin winkels zijn uniek en verschillen in grootte. Daarnaast heeft elke winkel andere klanten en lokale behoeften om te bedienen. Uiteraard proberen we het assortiment daar zo goed mogelijk op af te stemmen en dit betekent dat niet alle winkels dezelfde artikelen aanbieden!

  • Hoe weet ik of een artikel op voorraad is in een Intratuin winkel?

    Bij elk artikel (met uitzondering van planten) kun je een indicatie zien of het artikel ook op voorraad is in jouw Intratuin. Dit biedt echter geen 100% garantie: voor de actuele beschikbaarheid kun je het beste altijd eerst contact opnemen met jouw Intratuin.

  • Wat is de garantietermijn op mijn aankoop?

    De wettelijke garantie termijn is van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

    Op sommige producten is bij aankoop een extra garantietermijn, dit verschilt per product. Bij sommige producten verloopt de garantie via de leverancier zelf omdat zij dit zelf willen, op dat moment zal je naar de betreffende leverancier doorverwezen worden en verloopt de verdere afhandeling via deze leverancier. Bewaar altijd je kassabon/ factuur. Bekijk online de productgegevens of informeer bij de betreffende Intratuin vestiging naar de specifieke garantietermijn en garantievoorwaarden. Lees hier meer informatie over de garantietermijn.

Back to top