Laden..
  • Hoelang duurt het voordat mijn online bestelling bezorgd wordt?

    De levertijd is afhankelijk van de bezorgmethode en vervoerder. Bij elk artikel staat aangegeven wanneer je ongeveer je bestelling kunt verwachten.

    Bezorging door PostNL
    Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en aan PostNL over te dragen. We versturen je webshop bestelling doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen en op dat moment ontvang je van ons bericht met de Track & Trace. Heb je nog geen Track & Trace ontvangen maar wel een orderbevestiging, wacht dan even rustig af totdat wij je bestelling verwerkt hebben.

    Bezorging door Intratuin zelf of vervoerder JKS
    Bestel je voor 15.00 dan streven we ernaar je bestelling dezelfde dag nog te verwerken en de volgende dag aan onze vervoerder aan te bieden. Over het algemeen kun je je bestelling binnen 2 tot 4 dagen verwachten. Bestel je op zaterdag of zondag, dan kun je je bestelling vanaf dinsdag verwachten. Op zon- en feestdagen vinden geen leveringen plaats.

    Bezorging door een leverancier (of diens vervoerder)

    • Bij bestellingen van tuinhout (zoals palen, planken, schuttingen) is de verwachte levertijd 5 tot 7 werkdagen. 
    • Bij bestellingen van onbehandelde tuinhuizen/blokhutten/overkappingen is de verwachte levertijd 2 weken.
    • Bij bestellingen van geïmpregneerde tuinhuizen/blokhutten/overkappingen is de verwachte levertijd 3 weken.
    • Bij bestellingen van gecoate tuinhuizen/blokhutten/overkappingen is de verwachte levertijd 4 weken.
    • Bij bestellingen van tuinplanten is de verwachte levertijd binnen 2 weken.
  • Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, wat nu?

    Vanuit onze webshop wordt direct een e-mail naar je verstuurd om je bestelling te bevestigen. Soms komt deze in je ongewenste mail, reclame of SPAM box terecht (of in een speciale inbox van Gmail). Dit zien we helaas vaker gebeuren bij outlook accounts: hotmail, live en outlook. Controleer dus altijd of de e-mail niet in een verkeerde map terecht is gekomen. (KPN mail heeft sinds 6 maart soms storing met doorgifte van emails, voor de zekerheid kan je neem contact op met onze klantenservice.) Heb je gekozen voor Pay after Delivery (Betalen achteraf), dan duurt het soms wat langer voordat de bestl bevestiging in de mail komt.

    We raden je ook aan je bankrekening te controleren of de betaling heeft plaatsgevonden. Mocht je de e-mail niet kunnen vinden én is er geen geld afgeschreven, dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan en hebben wij je bestelling niet ontvangen. Probeer in dat geval nogmaals te bestellen en/of neem contact op met onze klantenservice

  • Mijn bestelling is beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd! Wat nu?

    Is er iets mis gegaan met je bestelling? Dat vinden we heel vervelend. Neem contact op met onze klantenservice, zodat we kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn om het op te lossen.

    Indien je bij aflevering van je bestelling schade of onjuistheden ontdekt, meld dit dan ook direct aan de chauffeur en neem contact op met de Intratuin Klantenservice. We raden je aan om duidelijke foto's van de schade en de verpakking mee te sturen. Zo kunnen we je sneller van een gepaste oplossing voorzien.

    Constateer je op een later moment schade of onjuistheden, neem dan contact op met de Intratuin Klantenservice.  We ontvangen ook in deze situatie graag foto’s van de schade, de verpakking, het verzendlabel en een beschrijving van wat er voorgevallen is of kan zijn en het bestelnummer.

  • Wat gebeurt er indien één of meer bestelde artikelen niet kunnen worden geleverd?

    Het komt helaas soms voor dat een besteld artikel niet geleverd kan worden, omdat deze op het moment van verwerken niet meer op voorraad of stuk is. Dan kunnen wij dat artikel dus helaas niet uitleveren. Wij nemen hierover altijd contact met je op, per telefoon of e-mail, en wij zorgen ervoor dat het betaalde bedrag zo snel mogelijk terug gestort wordt op je rekening. 

    Niet alle Intratuin vestigingen leveren artikelen voor de online bestellingen en daarom kan het in een enkel geval zo zijn dat een artikel nog wel beschikbaar is in een Intratuin vestiging. Daar zou je het artikel alsnog kunnen kopen, maar we kunnen dit niet gratis laten ophalen op basis van je online bestelling. Je krijgt het geld van de online bestelling in alle gevallen terug.

  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    Je kan je bestelling in enkele gevallen nog annuleren. Vul het contact formulier in met je ordernummer via Intratuin Klantenservice. Als je bestelling al verstuurd is en onderweg, kunnen we deze niet meer voor je annuleren. Dan kun je de bestelling weigeren aan de deur of retour sturen middels het retourformulier wat in de doos zit.

    Zodra het pakket retour is ontvangen en is verwerkt, wordt het aankoopbedrag teruggestort en ontvang je hier bericht van. 

  • Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

    Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Neem contact met ons op intratuin.be . Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. We doen er uiteraard alles aan om je klacht naar tevredenheid af te handelen.

    Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform via https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Wil je iets laten bezorgen in Nederland?

Hier op Intratuin.be bezorgen we alleen in Belgie

Back to top