Laden..

welkom

WAARMEE KUNNEN WE JE HELPEN?

Heb je een vraag? Wij hebben hieronder de meest gestelde vragen voor je op een rij gezet. Staat jouw vraag er niet tussen, dan kun je contact met ons opnemen onderaan de pagina zodat we je verder kunnen helpen.

Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een online bestelling?
In de Intratuin webshop kun je producten en cadeaukaarten bestellen. Dit gaat erg eenvoudig, in 3 stappen is je bestelling geplaatst!

1. Stel je bestelling samen in de winkelwagen


Ga naar het product dat je graag wil bestellen en klik op de groene knop ‘In winkelwagen’ om er 1 aan je winkelwagen toe te voegen. Wil je er meer van hetzelfde product, dan kun je dit naast de knop aangeven: door een aantal te typen of gebruik te maken van het plusje.

De winkelwagen
Gekozen producten komen in de winkelwagen. Direct na het toevoegen zie je rechtsboven alle producten die daarin zitten en je kunt dan direct de winkelwagen bezoeken via ‘naar winkelwagen’ óf via het winkelwagen-icoontje rechts bovenin. In de winkelwagen kun je alle gekozen producten zien en eventueel aantallen aanpassen of artikelen verwijderen. Heb je een kortingscode? Stap 1 in de winkelwagen is de plek om deze toe te voegen!

2. Gegevens invullen
In stap 2 vul je je gegevens in, zodat wij weten voor wie de bestelling is. Vul eerst je e-mailadres in. Indien je een account hebt bij Intratuin herkennen wij je aan je e-mailadres en kun je daarna inloggen óf verder bestellen zonder in te loggen.

Je kunt kiezen of je de bestelling op een ander adres wilt laten bezorgen.


3. Betaalmethode
In stap 3 kies je de manier waarop je de bestelling wil betalen.


Controle en veiligheid
Tijdens alle stappen in het proces blijft jouw bestelling in beeld, zodat je altijd blijft zien wat je precies aan het bestellen bent en welke kortingen en eventuele verzendkosten worden verrekend. Alle gegevens die je invult verwerken wij uiteraard conform onze privacyverklaring en deze zullen wij enkel gebruiken voor het verwerken van je bestelling.

Hoelang duurt het voordat mijn online bestelling bezorgd wordt?

De levertijd is afhankelijk van de bezorgmethode en vervoerder. Bij elk artikel staat aangegeven wanneer je ongeveer je bestelling kunt verwachten.


Bezorging door PostNL
Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en aan PostNL over te dragen. We versturen je webshop bestelling doorgaans binnen 1 tot 3 werkdagen en op dat moment ontvang je van ons bericht met de Track & Trace.Heb je nog geen Track & Trace ontvangen maar wel een orderbevestiging, wacht dan even rustig af totdat wij je bestelling verwerkt hebben.

Bezorging door Intratuin zelf of vervoerder JKS
Bestel je voor 15.00 dan streven we ernaar je bestelling dezelfde dag nog te verwerken en de volgende dag aan onze vervoerder aan te bieden. Over het algemeen kun je je bestelling binnen 2 tot 4 dagen verwachten. Bestel je op zaterdag of zondag, dan kun je je bestelling vanaf dinsdag verwachten. Op zon- en feestdagen vinden geen leveringen plaats.

Waarom ontvang ik mijn bestelling verdeeld over meerdere losse zendingen?

Jouw webshop bestelling wordt geleverd vanuit jouw dichtstbijzijnde Intratuin in Nederland. Het kan echter voorkomen dat niet alle door jou bestelde producten op voorraad zijn bij jouw Intratuin en een deel van de artikelen uit andere vestigingen komt. Elke vestiging stuurt deze artikelen rechtstreeks naar jou, zodat jij je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt.

Ook kan het zijn dat jouw bestelling uit meerdere soorten artikelen bestaat en er ook zware artikelen en/of producten van onze leverancier bij zitten. Deze zullen dan ook los bij je bezorgd worden door andere vervoerders. 

ZOEK ANTWOORDEN PER ONDERWERP

CONTACT OPNEMEN

KLANTENSERVICE WEBSHOP

KLANTENSERVICE WINKEL

Bel jouw winkel tijdens winkel openingstijden

Zoek het telefoonnummer van jouw Intratuin via onze winkelzoeker

Wil je iets laten bezorgen in Nederland?

Hier op Intratuin.be bezorgen we alleen in Belgie

Back to top